Saturday 7 July 2012

kErInDuAn.....

ketika ini aku baru terfikir dan aku merasa sesuatu kerinduan....di mana aku amat merindui seorang insan yang bernama abah...kenapa abah pergi meninggalkan kami...kenapa tinggakan mak dengan hutang2 abah n kenapa abah pergi tanpa berita...kenapa abah??tidak wujud lagikah kasih sayang abah untuk kami....??

kerana abah meninggalkan kami...aku dapat rasa perubahan dalam hidup kai...adik2 aku terbiar...aku sendiri  ketandusan di tengah2 padang pasir yang asing...almost 3 years kita tak berjumpa....kenapa sekarang abah tinggalkan kami bukan ketika kami masih kecil....abah kejam....abah telah merobek2 perasaan aku,mak dan adik2 aku....kebencian pernah wujud dalam hati ini namun aku tak boleh membenci seorang insan yang bergelar abah....

abah....hilangmu dari hidup kami membuatkan aku lebih kuat untuk menjalani kehidupan ini...kerana aku seorang anak yang terlalu inginkan kasih sayang,dan kini aku banyak mengalami kehidupan yang agak jauh tersimpang sebeum ini....mujur ALLAH masih sayangkan aku...aku kembali kepadaNYA....alhamdulillah...aku inginkan keluarga aku semula....

walaupun hampir ke angka 22 tahun...aku masih tidak mempunyai sebuah keluarga yang sempurna...aku inginkannya,namun aku tahu mungkin belum masanya....dan aku terlalu inginkan satu keluarga yang cukup besar dan aman sejahtera....

right now i know how my life n how my heart....something was missing at some time i need it....i really2 need my family to became like my children past....no harmful,no interruption and no other bad feeling....

i'm sad :-(

No comments:

Post a Comment