Sunday 17 June 2012

mY fAmiLy

nilah adik beradik aku,7 orang sumanya....kak long,kak ngah,abang lang,aku,adik perempuan aku yg 2 tu,n my younger brother...bersama ibu aku...hari tu merupakan hari kami berkumpul satu keluarga n aku gembira kerana kami dapat berkumpul bersama akhirnya,sebagai keluarga yang lengkap,walaupun tiada seorang bapa disisi kami...

aku tidak pernah rasa sebahagia begini,kerana kami adik beradik tidak pernah berkumpul ramai2,aku pasti akan rindukan saat ini.buat ibu yang paling aku cinta,i will love you more than myself.Cinta aku untuk ibu pasti akan lebih dari cinta buat kekasih....sesusah mana pun hidup aku dulu,hanya ibu yang sentiasa disisi...maafkan aku kerana pernah menyakitimu..bukan niatku,namun aku terpaksa...ampunkan anakmu ini....

ibu hanya kau dihati....

No comments:

Post a Comment