Sunday 3 March 2013

tEmPaT yAnG nAk DI tUjU...



Tajuk kat atas ni memang aku suka...aku kan minat travel..tapi setakat nie aku xpernah travel jauh2 lagi sebbnya...masalah kewangan aku lah...tapi xpe kot sebelum umur aku 50...harap2 banyak tempat yang akan aku lawati...semua tempat2 yang menarik akan aku jejak kan kaki...mungkin ada ramai manusia kat dunia nie dah pergi mcm2 tempat xkiralah luar atau dalam negara yang penting mereka dah pergi...kini tiba masanya untuk aku pulak...kalau at malaysia nie memg banyak tempat dah pergi...dari utara hingga ke selatan...cuma pantai timur je belum lagi...huhuhu...nasib baik aku berkawan dengan orang pantai timur...so kalau diorang kahwin nanti boleh la aku pergi sana...

Selain malaysia aku juga nak menziarah rumah ALLAH at Makkah juga...itulah tempat pertama yng akan aku lewati sambil menyempurnakan rukun islam yang ke-5...selain jalan2 aku nak juga tahu sejarah tempat2 tu nanti...semoga ilmu yang diperolehi akan menjadi ilmu yang berguna...kalau xpergi sekarang...masa honeymoon boleh juga...hahahahah...ada hati tu...steady boyfriend pun xde lagi...xpe imaginasi yang tinggi baik untuk kita...


So ni adalah tempat2 yang menarik untuk dituju...
ADIRONDACK PARK-IN NEW YORK
LAVENDER FIELDS-PROVENCE FRANCE
RICE YIELD-IN YUNNAN CHINA
EAST ICELAND
RIO DE JANEIRO-BRAZIL
SELJALANDSFOSS FALLS- ICELAND
THE MALDIVES
TIANTAN BUDDHA-LANTAU ISLAND ,HONG KONG
WISTERIA TUNNEL AT KAWACHI  FUJI GARDEN- KITAKYUSHU,JAPAN

TUNNEL OF LOVE- IN KLEVEN UKRAINE










Kalau dilihat dengan teliti...pasti ada yang memukau...ya inilah kebesaran ILAHI...keindahan dunia ciptaan YANG MAHA ESA...seperti lukisan dunia....indah...



No comments:

Post a Comment