Sunday 26 May 2013

My FrIeNd gEt MaRRieD....


Mesti pelik an tgok gmbr nie, sbb tuan yg tulis xde dlm nie....hihihi bru je upload dri fb...nk bercerita skit...kalau tgok gmbr2 nie...mereka semua kwn saya masa di sekolah menengah dekat SMK DARUL EHSAN, sekolah yg bnyk menyimpan rasa suka,duka,pahit,manis, and masam...hahahah kalau nk diingatkan mcm2 yg dh trjadi at sekolah tu dulu...tapi yg pasti kmi bkn bdak nakal...baik lagi adalah....aku j yg suka mrayap g kelas dorg...katanya nk cari kwan...kalau dulu cikgu kata ukur bngunan k...klau btul dh pasti skrg aku jdi arkitek....hihii...

Ok, berbalik kpada gmbr diatas...tarik berlangsungnya hari bersejarah buat juan n nadiah...25/5.2013...untk mjlis resepsinya...akad nikah mungkin shri sebelum...hihihi...maafkan saya sebb xsure masanya...mklumlah diri ni tidak dapat dihadirkan....ada urusn di seremban nie....emm...akhirnya nereka ke jinjang pelamin jgk...dh lama berkasih akhirnya doa dimakbulkn...tahniah sekali lagi....buat rakan2 yg lain tu...lpas ni korg plak...emm msti pas ni aku bleh pgi majlis korg...tpi jgn lupa jemput...lau boleh...bg sekali kad ye....mana lah tau dalam thun depan ada gi yg nk bersanding...hihihihi...

Aku doakan semoga berkekalan hingga ke akhir hayat....kalau dulu boleh je bertahan lepas nie mesti kena kuat y....apa2 pun perjalann korg masih pnjg....hmmm masing2 dh tukar status mereka...aku je blum lagi...aku pernah bagi tau at mak pasal hal ni...hihihi mak aku cakap gatalnya....hahahah...xpe...aku buknnya desperate pun...sja nk bgurau ngn mak....

No comments:

Post a Comment