Monday 9 April 2012

CuBa uNtUk bErTaNgGuNgJaWAb........

aku bukan cepat nak marah orang,tapi bila orang tu dah buat benda yang tak sepatutunya dibuat oleh dia,tu yang menjadi punca aku marah....ada seorang member aku ni...aku suruh buat benda yang mudah dan senang tapi tak juga siap and last2 kita org yang se group ngan dia terpaksa menerima akibat....tapi aku xnak memnjangkan hal ini cukup aku pendam.....

yang menjadi puncanya....dia kurang bertanggungjawab,kadang2 aku sentiasa mengingatkan dia tapi....buat dek je....tu yang aku geram sampai tahap bila aku xbleh sabar....mesti aku meletup....benda senang aku bagi at dia...nak semua perfect tapi....hai macm2.....nk perfect sngt smpai mark pun dpt rendh...ambik kau....perfect sgt...nk marah pun xbleh...dh besar nti jdi gaduh berpnjangan....jadi aku sabar selagi boleh sabr...dan buat dia cuba belajar untuk lbh brtnggungjawab trhdp sesuatu jgn lengahkan kerja yg diberi takut nti jdi mcm nie lgi.........so aku nsihat buat semua...sentiasa menjadi seorng yg brtnggungjawab supaya kita akan diberi kepercayaan dan mudah untuk kita dimasa hadapan


No comments:

Post a Comment