Tuesday 3 April 2012

SeNtIaSa PeRcAyA dEnGan kEuPaYaAN dIri....

Dah lama aku xbuka and update blog ni....punca sebenar aku xupdate sebb aku lupa password hihihihi....biasalah tu..so petang2 mcm nie rasa mcm happy pulak aku bru j ckp ngan mak yang aku rindu at dia...aku gembira sebab aku dpt beri sedikit kebahagian buat ibu tercinta dengan memberi result yg membanggakan untuk semester yg lepas sekarang aku cuma risau untuk exam semester nie pulak....huh...mcm berat j....tpi xpe...kalau malaysia boleh aku pun boleh....kerana aku sudi menerima yg baru.....lulus atau gagal bknlh penentunya tpi usaha kita yg akn menentukan segalanya......jadi ku akn mula fokus untuk peperiksaan yang akan datang....doakan saya berjaya.......
saya boleh


so nie ada beberapa gambar yg aku ambil masa penyampaian anugerah pelajar cemerlang..

tahniah buat rakan2 seperjuangan..
tahniah juga (majlis penyampaian sijil juruteknik computer by MR.Rajan)

No comments:

Post a Comment