Saturday 19 May 2012

InTeNsiVe EnGLiSh pRoGrAM

entry untuk hari nie...tentang program yang aku ikut..iaitu program intensive bahasa inggeris di kolej teknologi alpha seremban 2...aku ikut program ni sebagai mentor kepada pelajar yang daftar msuk....nak kata best jadi mentor ni...emm best r jgak...,tapi baru aku tahu jga budak yang berumur 20 tahun ni bnyak cabarannya...mana nak layan kerenahnya,nak beri nasihat n nak jaga tingkah laku mereka lagi...seriously it's to tired...but i volunteer myself,so i does not regret...

6.5.2012, tepat jam 9.00 pagi ramai yg dtg untuk program yang diberikn...buat aku semua tu xjdi msalah...sebb aku ok je...skrg ni pun aku ok...selagi dorg xbuat msalah dgn aku selagi tu aku jaga dorg mcm adik2 aku...selama seminggu kami memulakan hari sebagai mentor membuat aku lebih sabar dlm menghadapi hari2 aku...hahahahahah....sebb nk mrh xbleh anak org..so tegur jlah....nk dengar dorg dngr... xnk pun xpe sbb dorg yg rugi....ok....,ni ada beberapa gambar masa dorang tgh berlatih...aku jaga group B iaitu group yg diberi nama FLOTILLA.....sedap an mcm bunyi aiskrim...hihihi...ape2 pun aku gembira sbb group aku ni sporting n bleh diharap...itu aku suka...bila bagi task dorg buat n task yg pertama untuk 1st concert adalah bertemakan kerjaya...n we make an drama (title as a office hour)....jdi ni lah gmbar latihan yg dorang lakukan...tempat seperti city park pun menjadi mangsa tempat latihan dorg..hahahah...sbb aku xnk dorg stress gila2...nti aku yg sush...huhuhu  :-).....so enjoy.....
















so nti akan diupload lgi untuk minggu seterusnya...ni pun bnyak lgi...just ambil skit2 je....

No comments:

Post a Comment